NEOX GROUP spol. s r.o.

Obchodní společnost v oblasti SDA, spotřební elektroniky, IT příslušenství a Smart Phone přišlušenství  (www.neoxgroup.cz) hledá nového kolegu / kolegyni s kreativním přístupem a chutí věnovat se pracovním projektům na pozici:

Key Account Business Manager

Náplň práce:

  •     Obchodování / odborné poradenství a péče o stávající zákazníky v České republice a na Slovensku v oblasti IT příslušenství, spotřební elektroniky a příslušenství k mobilním telefonům.
  •     Rozvíjení a hledání obchodních příležitostí u stávajících i nových zákazníků
  •     Uvádění nových produktů na trh v CZ a SK
  •     Určování si vhodné obchodní strategie s cílem dosahování plánovaných obratů
  •     Zpracování nabídek, domluva obchodních podmínek
  •     Každodenní kontakt s obchodními partnery (osobní, telefonický, e-mailový), osobní přístup
  •     Sledování vývoje, trendů, novinek, účast na implementaci marketinkových aktivit
  •     Analýzy prodejů
  •     Zpracování reportů

 

Zkušenosti / požadavky:

  •     Praxe na podobné obchodní pozici vítána
  •     Povědomí o oblasti spotřební elektroniky a IT
  •     Analytické schopnosti
  •     Obchodní uvažování
  •     Ochotu cestovat / flexibilitu
  •     Počítačové znalosti: Microsoft Windows, Excel, Power Point – pokročilý
  •     Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

 

Nabízíme:

  •  Zajímavá práce v menší rozvíjející se společnosti
  •  Osobní přístup
  •  Odpovídající finanční ohodnocení
  •  Služební vozidlo k pracovním i soukromým cestám
  •  Mobilní telefon, notebook

 

Požadované jazyky (v prioritním pořadí):

  • Český nebo slovenský jazyk (mluvená i písemná komunikace)
  • Anglický jazyk (mluvená i písemná komunikace)

 

Pracovní poměr:

Plný pracovní úvazek na dobu neurčitou

Místo výkonu práce: Praha, Česká republika

Předpokládaný začátek pracovního poměru: 1. 7. 2019

Plat:

Odpovídající platové ohodnocení

Benefity:

Bonusy/prémie/podíl na obratu, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova.

Asistentka obchodního oddělení

Náplň práce:

  • Přímá administrativní podpora obchodního oddělení – korespondence, e-mailová a telefonická komunikace, příprava podkladů k produktům pro uvedení na trh a pro zalistování produktů k našim obchodním partnerům. Příprava podkladů pro obchodní nabídky.
  • Analýzy prodejů
  • Zpracování reportů
  • Administrativní podpora nejvyššího managementu společnosti

 

Zkušenosti / požadavky:

  •     Praxe na podobné obchodní pozici vítána
  •     Základní povědomí o oblasti spotřební elektroniky a IT výhodou
  •     Min. SŠ vzdělání s maturitou
  •     Dobrá znalost MS Office
  •     Organizační schopnosti, aktivní přístup, samostatnost a zodpovědnost
  •     Ochota vzdělávat se
  •     Předchozí praxe vítána
  •     Znalost AJ výhodou

 

Nabízíme:

  •  Zajímavá práce v menší rozvíjející se společnosti
  •  Osobní přístup
  •  Možnost profesního i platového růstu
  •  Mobilní telefon, notebook
  • Výhledově služební vozidlo k pracovním i soukromým cestám

 

Požadované jazyky (v prioritním pořadí):

  • Český nebo slovenský jazyk (mluvená i písemná komunikace)
  • Anglický jazyk (mluvená i písemná komunikace)

 

Pracovní poměr:

Plný pracovní úvazek na dobu neurčitou

Místo výkonu práce: Praha, Česká republika

Předpokládaný začátek pracovního poměru: 1. 7. 2019

Plat:

Odpovídající platové ohodnocení

Benefity:

Bonusy/prémie/,výhledově auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova.